Jornada: ‘Societat i recerca universitària. Passem comptes amb la presentació de projectes de l’INDEST

Consulta el programa dels dies 22 i 23 de novembre, en format .PDF, aquí.

El dia 22 de novembre al matí hi haurà les presentacions orals dels projectes finançats en la convocatòria de recerca 2016; mentre que a la tarda es durà a terme la presentació dels projectes de la convocatòria 2017. A més a més, el dia 23 de novembre celebrarem la visita del Comitè Científic extern de l’INDEST, per tal que els seus membres – Mirjana Pejic Bach, Ramon Flecha Garcia i Joaquim Prats – es puguin fer una idea força fefaent de l’activitat de l’INDEST i els mateixos membres tinguin més indicadors per avaluar l’Institut.

Donada la importància que l’Institut INDEST dona a retre comptes del que fem a la comunitat universitària i, en general, a la societat, tot el personal adscrit a l’INDEST és convidat a assistir tant a les sessions de presentació de projectes del dia 22 de novembre com a les dues sessions del matí del 23 de novembre en les que podrem intercanviar parers amb el Comitè Científic Extern i escoltar la seva valoració de la tasca duta a terme per l’INDEST fins ara.

Les presentacions de seguiment de projectes i de resultats que faran els grups de recerca de ben segur que seran un molt bon reflex del treball que s’està fent i, no dubtem que reforçaran la missió de l’INDEST d’impulsar la recerca aplicada i interdisciplinar en l’àrea de les ciències socials i de les humanitats a la Universitat de Lleida.

Programa del dia 23 de novembre, en la qual tindrà lloc la Visita del Comitè Científic Extern de l’INDEST – Mirjana Pejic Bach, Ramon Flecha Garcia i Joaquim Prats Cuevas.